Call center koppeling

Call center koppeling

Als ondernemer kunt u nou eenmaal slechts op één plek tegelijk zijn. Een onderneming dient echter altijd bereikbaar te zijn. Om dit probleem om te lossen kunt u natuurlijk personeel in dienst nemen dat ten alle tijden uw telefoongesprekken beantwoordt, maar daar zitten hoge kosten aan. Daar komt ook nog bij dat medewerkers door bijvoorbeeld ziekte of vakantie zelf ook niet altijd aanwezig zijn. U dient hen in deze periodes echter wel door te betalen.

 

ADD Call center

Het kan makkelijker en vooral goedkoper. Laat uw telefoongesprekken voortaan binnenkomen bij het call center van ADD. Dit doet u heel eenvoudig door een call center koppeling te maken. U schakelt uw telefoongesprekken hiermee door naar het call center van ADD. Onze medewerkers staan uw klanten vriendelijk te woord en gesprekken worden adequaat afgehandeld of doorverbonden. Precies zoals u het hebben wilt. 

 

Uiteraard worden uw klanten in naam van uw organisatie te woord gestaan. We hebben één medewerker die aan uw onderneming gekoppeld is. Deze medewerker is volledig op de hoogte van alle ins en outs van uw bedrijf. Indien deze medewerker niet beschikbaar is, is er nog een back-up medewerker, die middels een speciaal ontwikkeld computersysteem de nodige informatie over uw bedrijf kan opvragen om zo uw klanten alsnog te woord te staan. Indien nodig is er zelfs een derde medewerker beschikbaar voor uw bedrijf. Kortom, uw telefoontjes worden altijd deskundig beantwoord. 

 

 

Zelf regelen met de Phone Manager

Omdat het uiteraard niet altijd nodig is dat u uw telefoongesprekken naar ons call center doorschakelt, hebben we een app ontwikkeld: de Phone Manager. Met deze app schakelt u uw telefoongesprekken eenvoudig door naar ons call center of elk ander gewenst nummer. Wanneer u vervolgens weer bereikbaar bent, maakt u simpelweg met uw smartphone de call center koppeling weer ongedaan. U kunt de Phone Manager via de website van ADD Telecom downloaden.  

 

 

Regelen met de telefooncentrale

Wanneer u niet over een smartphone beschikt, is het ook mogelijk om met het call center zelf afspraken te maken omtrent het aannemen van uw telefoongesprekken. U kunt bijvoorbeeld afspreken dat er automatisch een call center koppeling wordt gemaakt, wanneer uw toestel een bepaald aantal keer overgaat. 

 

Diensten

Bij een call center koppeling verlenen wij de volgende diensten.

 

Groen vinkje Uw telefoongesprekken worden vriendelijk aangenomen.
Groen vinkje We kunnen uw gesprekken vervolgens doorverbinden, doorverwijzen of anderzijds afwikkelen.
Groen vinkje We kunnen u een sms of e-mail sturen n.a.v. gevoerde telefoongesprekken.
Groen vinkje We kunnen sales support gesprekken voeren.
Groen vinkje We kunnen agenda’s voor u plannen.
Groen vinkje We kunnen klantenservice gesprekken voeren.

 

Meer informatie/offerte

Voor meer informatie over onze call center koppeling kunt u contact opnemen met de afdeling sales: 085-273 4994 of sales@addmail.pro. U kunt ook direct een offerte aanvragen.