Support

Onze support afdeling verzorgt de implementatie van telefooncentrale oplossingen en de technische uitvoering van mutaties en het oplossen van storingen. De Engineers en Specialisten zijn vakkundig opgeleid en hebben de beschikking over de meest moderne hulpmiddelen.

Loopt u tegen een vraag aan voor onze support afdeling stuur dan een e-mail zodat we het antwoord op uw vraag duidelijk en snel kunnen formuleren. Loopt u tegen een zeer dringend probleem aan dat absolute niet langer kan wachten bel ons dan direct.

 

Stuur een e-mail bericht

Kunt u op onze site geen passend antwoord vinden op uw vraag die niet heel erg dringend is, stuur ons dan een e-mail bericht, support@addtelecom.nl

Bel support

Heeft u een zeer dringend probleem, bel ons dan. Voor andere vragen, stuur ons een e-mail bericht. Telefoonnummer tijdens kantoortijden: 0113-789016.
Voor storingen buiten kantoortijden: stuur een e-mailbericht naar support@addtelecom.nl

Nieuwe gebruiker aanmaken

Wilt u een nieuwe gebruiker aanmaken die binnen uw ADD Telecom teleooncentrale  mag bellen. Vul hier de gegevens in zodat uw nieuwe gebuiker snel bereikbaar is.

Veel gestelde Vragen

  • 1. Hoe werkt jullie dienst precies

    Wanneer de overeenkomst is getekend en de financiële zaken zijn afgewikkeld, wordt door ons een telefoonnummer of nummerreeks besteld. Wanneer dit nummer is toegekend wordt het nummer in onze geavanceerde telefooncentrale geschakeld. Daarna kunnen wij de doorschakeling voor u in orde maken naar een door u opgegeven nummer. Vanaf dat moment is de dienst actief en kunt u het nummer gebruiken.

  • 2. Wat zijn de kosten

    De kosten voor de verschillende abonnement en evenals de doorschakelkosten zijn te vinden bij de tarieven.

  • 3. Hoelang duurt het voordat ik een telefoonnummer kan gebruiken

    Dat is afhankelijk van de nummervoorraad en of het een internationaal nummer is. Een nummer dat we op voorraad hebben kan binnen 24 uur worden geactiveerd. Mocht het nationale nummer niet op voorraad zijn dan duurt het 5 werkdagen voordat het nummer bekend is en 10 werkdagen voordat het nummer bruikbaar is. De levertijd voor internationale nummer, zal altijd langer zijn en is sterk afhankelijk van het land waar wordt aangevraagd.

  • 4. Er wordt gesproken over een borg. Hoe moet ik dat zien.

    Er wordt bij het aangaan van de overeenkomst 2 maanden borg in rekening gebracht. Het kan zijn dat deze borg wordt verhoogd ingeval van doorschakelingen naar mobiele of buitenlandse nummers. Wanneer blijkt dat de variabele doorschakelkosten hoger dan gemiddeld zijn kunnen we eisen dat de borg ook tussentijds wordt verhoogd. Dit om deze dienst betaalbaar te houden voor iedereen.

  • 5. Is het nummer dat ik krijg toegewezen van mij

    Ja. Het hebben het nummer speciaal voor u besteld en zit niet in een nummer reeks. U kunt dit nummer dus meenemen naar een andere telefoonaanbieder wanneer u besluit zelf een lijn aan te vragen. U moet er wel rekening mee houden dat hier kosten aan zijn verbonden die door de nieuwe partij in rekening worden gebracht. Ook dient u er rekening mee te houden dat u bij elke andere telefoonaanbieder bent gebonden aan een regio. Nummers die wij uit voorraad leveren, maken vaak deel uit van een nummer reeks. Deze nummers zijn niet over te nemen. U bent dan altijd aan ons gebonden voor dit nummer.

  • 6. Kan ik het nummer meenemen als ik weg wil bij jullie

    Dat kan. U dient er wel rekening meer te houden dat u bij elke andere telefoonaanbieder wel afhankelijk bent van een regio met uw netnummer. Er zullen door de nieuwe aanbieder dat wel kosten in rekening worden gebracht om het telefoonnummer te porteren. In geval u een nummer uit een nummerreeks hebt toegwezen gekregen dan blijft dit nummer van ons en is niet mee te nemen naar een andere provider.

  • 8. Kunnen jullie ook de telefoon beantwoorden met mijn bedrijfsnaam

    Ja, dat kan. In de offerte kunt u aangeven of u van deze dienst gebruik wilt maken. Na ontvangst van de getekende offerte ontvang u van ons een inventarisatieformulier. Aan de hand van dit formulier kunnen we de door u op gegeven instructies uitvoeren. Zo kunt u kiezen voor telefoonbeantwoording met alleen aanname van een boodschap. die vervolgens per e-mail aan u wordt verstuurd. Het is ook mogelijk alle gesprekken eerst naar uw mobiele telefoon door te schakelen en in het geval u niet bereikbaar bent, wordt de telefoon betantwoord door onze telefoondienst. Uiteraard ontvangt u dan weer een e-mail bericht met de gespreksnotitie.

  • 11. Hoe zijn de gesprekskosten opgebouwd wanneer ik een buitenlands nummer heb aangeschaft

    Uitgaande van een nummer in Duitsland. De beller in Duitsland betaald het normale tarief wat hij normaal ook zou betalen wanneer u bedrijf werkelijk in de betreffende regio zou zijn gevestigd. Wanneer er wordt doorgeschakeld naar een door u opgegeven nummer dan betaalt u alleen de doorschakelkosten van onze centrale naar u nummer. Er zijn aan deze dienst dus geen extra doorschakelkosten verbonden ten opzichte van een doorschakeling met een Nederlandse nummer.

  • 13. Is het mogelijk dat jullie een faxnummer leveren?

    Het leveren van een faxnummer is geen enkel probleem. Het nummer koppelen we in dat geval aan een dienst die uw fax omzet naar een pdf bestand en vervolgens per e-mail uw fax in uw mailbox bezorgd.
    De kosten voor een faxnummer zijn gelijk aan de kosten voor een telefoonnummer.
    Via onze site, kunt u een offerte maken. Bij de vraag naar het doorschakelnummer geeft u uw mailadres op.