Van een telefooncentrale naar een communicatieplatform
Mobiliteit en “
Bring Your Own Device” (BYOD) hebben het idee van een 9-tot-5 werkplek veranderd. Het eerste wat werknemers doen in de ochtend is het controleren van hun e-mail. Daarnaast verwachten ze om verbonden te blijven waar en wanneer ze ook maar gaan gedurende de dag door. Een poging om mobiele werknemers te integreren in een conventioneel PBX-telefoonsysteem, levert meestal geen optimale resultaten op. Deze verouderde architecturen waren gewoon nooit bedoeld om werknemers te dienen met behulp van apparaten die niet rechtstreeks verbonden waren met het netwerk van het gebouw en de hardware op locatie. Met een telefoonsysteem in de cloud, zoals ADD Telecom Office dat een geïntegreerde bedrijfsbrede mobiele App bevat, kun je: ✅ Zorgen voor een snelle communicatie van vaste lijnen en je mobiele telefoon
✅ Gebruikers in staat stellen om audio-conferenties en web meetings vanaf elke locatie te volgen
✅ Chatberichten onderling of met bezoekens van je website
✅ Kosten besparen en zichtbaarheid krijgen in de BYOD facturatie
✅ Een snel herstel garanderen in het geval van een calamiteit
✅ Waardevolle bedrijfsgegevens beveiligen tegen verlies van mobiele apparaten
✅ En bovendien e-mail, agenda en telefonie volledig met elkaar integreren Wil je meer informatie over het communicatieplatform van de toekomst bel met 088-7991100 of stuur een bericht via ons contact formulier.